سفارش تبلیغ
صبا ویژن

harche mikhahad dele tangat bia!!!!!!!!!!!!!!

عجیب ترین ها

    نظر


این سنگ 17 سانتیمتری و دو و نیم پوندی
از کلیه یک مجارستانی خارج شده و بزرگترین سنگ کلیه دنیاست.



دوست این پسر بچه 11 ساله چینی یک میله 40 سانتی به سمت سر این بچه پرتاب می کنه و میله از حدقه چشم وارد جمجمه می شه و در انتهای جمجمه متوقف می شه، ولی به مغزش آسیب کشنده ای نمی رسه!



پس از زمین خوردن، دسته کلید پلک این نوزاد 17 ماهه رو پاره می کنه و وارد جمجمه اش می شه،
ولی جالب اینه که کره چشمش آسیب دائمی نمی بینه!



این عکس نشون می ده که این پسر بچه از یک حادثه کشنده جان سالم به در برده و با اینکه یک چاقوی 12 سانتی وارد سرش شده، ولی زنده مونده. این پسربچه 16 ساله به همراه دوستانش توی ایستگاه اتوبوسی در لندن در سال 2008 دعوا می کنند و این بلا سرش میاد.



این آقا که یک کارگر ساختمانی هست می ره پیش دندانپزشک و می گه فک بالام درد می کنه. بعد آقای دکتر می بینه بله! یک میخ 10 سانتیمتری داخل فک بالای این آقا هست و ایشون نمی دونن چه طوری این میخ 6 روز پیش وارد فکشون شده!



این کودک 8 ساله اهل ایالت ایندیانای ایالات متحده، 10 آهن ربا و 20 گلوله فلزی متعلق به یک ست بازی مغناطیسی رو بلعیده! این آهن رباها و گلوله ها داخل دستگاه گوارش این بچه همدیگر رو جذب کردند و سبب ایجاد 8 سوراخ در روده این کوچولو شدند! خوشبختانه والدینش سریعاً بردنش بیمارستان. این بچه بعداً گفته که گلوله ها شبیه به آب نبات بودند!



این آقای کره ای می ره دکتر و از سر دردش شکایت می کنه. بعد دکترها متوجه می شن یک میخ 5 سانتیمتری 4 سال پیش در اثر یک تصادف وارد جمجمه این آقا شده و ایشون نمی دونستند!



این تصویر یک موبایل در انتهای روده یک دزد هست. این آقا دزده عضو یک دسته گنگستر بوده
و می خواسته این موبایل رو با خودش به داخل زندان ببره!



این هم تصویر یک اژدهای برمه ای هست که یک قطعه الکترونیکی رو همراه با سیم های اون بلعیده
و داخل روده اش پیچ و تاب خورده!



این توله سگ 6 ماهه نژاد سنت برنارد فضولی کرده و یک چاقوی اره ای 33 سانتی رو بلعیده.ا ین چاقو 4 روز میان مری و معده این توله سگ باقی مونده و طی یک عمل 2 ساعته چاقو خارج شده. در اثر این چاقو یک زخم 20 سانتی ایجاد شده بوده که زود خوب شده. می گن طرف سگ جون هست برای این می گن!



این افعی در استرالیا شکار شده. داخل شکم این افعی 4 توپ گلف پیدا شده که احتمالا این افعی
اونها رو با تخم پرندگان اشتباه گرفته بوده!



این عکس نمایانگر وجود یک بچه گربه استرالیایی داخل شکم یک افعی 2 متری می باشد. به نظر می رسه سر گربه از قطر شکم افعی بزرگتر بوده ولی چون خزنده ها فاقد فک هستند، این مار تونسته گربه رو به طور کامل ببلعه.